Tintahal Design

Nem mondtad

2011. december 30. - dr. bíbic14

Így honnan is tudhattam volna? Mi vagyok én, tán egy médium az RTL klub krimihétfőjéből vagy mi a mák? Nademost, hogy előkerült a jobbalsósarokból a naptár boldog évvégét kívánok magunknak! Éljen az új év - húzzuk magunkra a vánkost és a sublótot jól, mert új magyar hajnal pirkad - viharkabátot elő! Éljen a jövő, ha másért nem is, csak hogy 2012-ben is pelét bújtassunk a gyufásdobozba, hogy aztán kőbányai panelek tetejéről hányjunk fittyet vele. Éljen Kim Dzsong Un és a gyászoló koreai szarkák és zárjuk le végre a képzelgések korát, hiszen megint összetörött egy kicsit a világ és a micimackós bögre is tovább kopott a mosogatógépben basszameg a férc!

A bejegyzés trackback címe:

https://tintahaldesign.blog.hu/api/trackback/id/tr613506097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gecckopé 2012.01.02. 22:47:51

őőőőőőőő... sokat ittál és keveset aludtál..:)... kezd arra hasonlítani amiket én már rég nem érek/írok ide mer Pali mindig beszól! :)

dr. bíbic14 2012.01.02. 22:58:28

@Gecckopé: szellemed járja át a szívem újra csak egy szál bikcsunájt hoztam el az ultra. nem azért mondom ,de nekem is jól áll a dadaizmus. ital nem volt, gyerekkel a kézben nehéz pezsgőzni kokira. viszont megnéztem tegnap az Utazó című filmet. ha néztél már szart (és én tudom, hogy nem is keveset néztél) akkor ezt ne hagyd ki. J.Depp és A. Jolie. mainstream púzó.

Pali 2012.01.03. 21:11:25

az utazo sztem meg hagyjan
de nyilvan nem lattad a Sucker Punch c filmet

www.youtube.com/watch?v=XSIetIg7O3M

lattam hogy a legtobbet torrentezett filmek kozott van 2011ben, hat az nem jelenti azt hogy sokan vegignezhettek

innen kuldom az alkotoknak a jegcsakanyt

Gecckopé 2012.01.09. 22:38:15

ezt most úgy írtad, mintha nem emaileztük volna le kb 6 hónapja, hogy ez egy csudálatos film ami csak látványról szól, mert a géppuskás robotszamurájok akiket hellokittis kis (mégkúrnisemvaló) lányok intéznek el armageddoni számítógépes hátterek özönvizén át, nem tartoznak senki érdeklődési körébe, s történetileg kb annyira izgatnak fel mint egy smirglipapíron megcsillanó takonyfolt...

dr. bíbic14 2012.01.10. 05:12:40

Nagyon? Nem láttam, de tudom mirôl van szó. A gigantikus szamurájrobot vs. kislány összecsapás miatt van ennyi letöltés semmi más miatt.

Gecckopé 2012.03.09. 21:56:22

megnéztem, kiderült, hogy a világ (egyik) legjobb filmje..
süti beállítások módosítása