Tintahal Design

Hová tartozok? (that's my country, this is my zone)

2012. február 28. - Gecckopé

Aztmondja a straight edge társadalom, hogy nó cukor nó sóska, nincs gomba, alkohol meg felejtős. Hát nemtudom. Lehet hogy tudnak gátlástalankodni ezek nélkül is. Az jó? Belőlem mindig akkor buggyan fel az ész vagy annak valami degradált vetülete, ha bepróbálkozok a lefojtással (most Ostorosi Szélhegyi Cab. Sav.). Persze kellenek hozzá élmények, de nehezen áll össze a kép, és kell a bódítás, hogy már élesbe ne járjon az agy, viszont ne is aludjon, és másodlagos (?!) problémák is felvessék fejüket. Legújabb, méltán cáfolható felfedezésem: Miért akarunk TUDATOSAN tartozni egy társasághoz, csoporthoz, országhoz, bármilyen csoportosuláshoz? Lehet a megfejtés a társaság, a közös téma, hagyomány, a közösség felszabadító ereje, a barátok, anyám, a sör, gyak. bármi. A végső megfejtés: elmondhassuk ország-világnak (ha kérdezik ha nem), mi márpedig különlegesek vagyunk, mert ide és ide tartozunk. Természetesen minél kisebb a társaság annál jobb. Éljen az ego! Társaságokhoz tartozni csak hogy magunkat ünnepeljük. Szerintem ez megér egy perc néma elgondolkodást. Vagy tapsot. Köszönöm! (meghajlás) (taps) (balra el)

A bejegyzés trackback címe:

https://tintahaldesign.blog.hu/api/trackback/id/tr144222063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SNor 2012.03.07. 02:25:05

Kiragadok egy következtetést: egyszemélyes társaság < kétszemélyes társaság? Tehát klasszabb?

Vagy egy személy nem lehet társaság? Bár miért ne lehetne? Na jó logika ki. "balra el"

Gecckopé 2012.03.09. 21:53:49

node végre kommenteltél valamit! :)
ennyire tényleg nem kell matematikailag nézni.. mondjuk egy néptáncos tagságnál jobb egy vízihokis.. ilyesmire gondoltam..

trakii 2012.03.22. 23:17:38

ez egyszerű is lehet: kórusban énekelni vs. énekelni: minden tiszta, csak hiányzik még más szólam is. ha társaságban csinálod ugyanazt, sokkal többet kapsz vissza (vö. ugyanúgy egy nótát kell énekelned, de sokkal jobb, ha más a másikat énekli ugyanakkor)
a másikat, ugyanakkor: a kritikus pont. harmonizálni kell a tevékenységeket időben és térben: ez bizony energiabefektetés.
Szemerédi előtti tisztelgésként megfogalmaztam ezt egy halmaz minden elemére vetítve is (pl. kórustagok), de ugyanezen okból ezt mellőzném is: vannak olyan esetek, amikor hétmilliárddal szívesen egy csoportba, meg amikor (egy)magamban definiálva. Az energiabevétel a lényeg. (mondjuk én nem szofisztikált borokkal, hanem h. pálinkával jutottam ide)

Gecckopé 2012.04.10. 23:54:39

no jááá.. ezért is írtam, hogy "méltán cáfolható", mert minden lehetőséget nem gondoltam végig (nyilván akadályozott a zalkohol, bár most persze megint), és alapból az energiabefektetést nélkülöző de melldöngetést kiváltó dolgok jutottak eszembe (Nagymagyar vagyok, Suzukiklubos vagyok, fideszes-mszps vagyok stb.).. bár tulajdonképpen mi szükség van a kórusra? vagy az iaidora? vagy a bajai halászléfőző versenyre?... olvastam egy könyvet ami az erőteljes ego-rombolásról szól és azóta van néhány ilyen kétségem ;)))

dr. bíbic14 2012.04.17. 12:33:19

trakiival értenék egyet, ha tehetném. tehetem?

Gecckopé 2012.04.17. 23:04:02

tőlemaztán..:))) legfeljebb majd csak csütörtöktől kezdjük az egórombolásodat mikoris letépjük a tetkód felét.. van is erre egy szakavatott mesterünk aki kapucnikkal simán elbánik, egy ilyen meg sem kottyan neki ;)
süti beállítások módosítása