Nos az van, hogy kiléptünk a nemzetközi porondra. De tényleg. Elszaporodtak kis cégünk körül az olyan /a megszokott angol marketing bullshiten kívül persze... - mint pl. kedves kollegám kedvence: ez nem egy rocket science/ idegen nyelvű kifejezések, mint "RYTMUS ŽIVOTA", "NEJLEPŠÍ RECEPTY" valamint "hrst plátkû mandlí". Nos a szemfüles olvasó /furán nézhetsz ki Te setétben bújkáló mutáns!/ rájöhetett, hogy gyönyörű cseh nyelven íródott anyagokon dolgozunk, nem is kis sikerrel. A cseh háziasszonyok barátja a közkedvelt Hera sütőmargarin (csehül Herocka), és a folyamatos médiafigyelem központjában álló közkedvelt ősszláv Lipton (csehül Liptonková) márkák eddig, amik komolyabb cseh nyelvű munkáinknak mondhatóak. Ezen túl persze Belgiumba és Romániába számlázunk /tudta-e, hogy Belgiumba ajánlott blankettával 1000 HUF egy számla feladása?/, kínai dobozgyártókkal tárgyalunk Shanghai-ból, és Hollandiában megjelnő CD-t designolunk. Szóval benne vagyunk a globális üzleti vérkeringésben, ahogy azt az egyszeri tarnabogdányi vasúti váltó kezelője mondaná.