Tintahal Design

És miért is?

2008. október 28. - Gecckopé

Éppen töltődik le a Sacred 2 négyszáz megás javítófile-ja, gondoltam addig miért ne?!. - Ilyenkor nem tudom milyen írásjelet kellene használni a mondat végén, majd mindenki kiválasztja a neki tetszőt :)... -

Szóval miért indult ez a blog és tényleg miről is kellene hogy szóljon? Nem akarok itt nagy szavakat használni és óriási célokat kitűzni, de ha nem itt fejtjük meg az élet értelmét én bizony szomorú leszek! Mert cél az mindig kell. És az eléréséig vezető út, no az az érdekes. A cél maga olyan, mint a 24.00 óra. Éppen egy percig tart, egészen 0 óra 1 percig. Aztán jöhet az új cél... 4 gyerek 4 szoba 4 kerék 4 Koppány.

 

Most délután hallgattuk meg Pataky Attila előadóművész úr 2/4-es nyilatkozatát, aki rátalált A.J. Christian - Mit keresett Isten a nappalimban c. könyvére, majd magára a szerzőre is, és spirituális útra lépve mostmár vallja: az élet értelme maga az élet. Szemléld, élvezd, tanulmányozd. Hehe. Az előbb említett könyv borítóját persze mi csináltuk, melyen saját lábnyomommal tökéletesen szimbolizálom a nappalinkban járt Istent. Azért ez nem rossz! Hehe.

Nem teljesen hülye egyébként Pataky, - bár az UFÓ-s sztori azért elég meredek - csakhát valljuk be: furcsa. Mármint, hogy a fenegyerek, pénzbehajtó gyúrósrocker egyszercsak átcsap Helló Kitty-be, és angyalokkal vacsorázik, aliennel parolázik. Hehe.

Mi lehet vajon Vonnegut sírkövére vésve? Hehe?

Nomindegy, közben lejött a file, úgyhogy jó lét mindenkinek! Bali majd holnap csak elmagyarázza, hogy mire is való ez a blog, és akkor feltárulnak a nagy titkok, az univerzum egy csapásra Lutra-albummá szelídül, és mi ellovaglunk a naplementébe!

 

Kölyköd voltam, véredből letteeeee e e em...

A bejegyzés trackback címe:

https://tintahaldesign.blog.hu/api/trackback/id/tr21737631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. bíbic14 2008.10.29. 10:11:17

Jó reggelt Peppi! Nos úgy vélem, hogy a blog célja lehetne pl. az, hogy a cég napi működését, érdekességeket és anomáliákat lejegyezzük az utókor számára. Ez a bejegyzésed, bár a múlt egyik kitűnő munkájával foglalkozik, szerintem intelligens bejegyzés. Attis pedig bárhogy is nézzük, azért letett valamit az asztalra. Csinálj jobbat! (na jó csak Menyétet akartam kiugrasztani a bokorból).

Így megy ez.

Pali 2008.10.29. 11:37:07

Nagyon jo, egesz mokas postot sikerult osszehoznie Peppinek!
Nem tudtam hogy az a Te labnyomod.
A Pataky vonal elkepeszto! (rosszul irtad Peppino, y-vel irja)
Mondjuk aki Tina Turnert szereti, rossz ember nem lehet.


Volt egy masik konyv (cimere nem, csak a boritojara emlekszem) ahol a ficko a kitepett szivet tartotta a kezeben.
Ott volt vita hogy hol is helyezkedik el az a sziv, mert nem ott ahol sikerult "kitepnie" :)
irhatnal arrol is, bar akkor azt hinnek csak boritokat gyartasz!

Gecckopé 2008.10.29. 12:13:42

Bakker nemár.. tegnap direkt rákerestem, hogy Pataki meg Edda, és elsőre pontos i-vel dobta ki, azért írtam így.. legközelebb bevetem a Google fight-ot..

Ja az a szíves cucc.. valami majommal volt kapcsolatos a címe.. de annak csak a plakátját csináltam arra kellett a szívkitépés, cafatos sebszélekkel... Majmok majma... hmm..

Pali 2008.10.29. 12:29:06

a nagy erofeszites helyett eleg lett volna megnezni az edda muvek honlapjat :)

dr. bíbic14 2008.10.29. 12:44:07

na Paly! legyél már rendes és csinálj egy kis hírverést ennek a blognak! elsőnek vedd le a ruhádat és rohanj körbe az irodában üvöltözve, hogy tintahal tintahal tintahal. ha megnő a klikkelésünk a blogra akkor mindezt megtehetnéd az iroda előtti játszótéren is. és ha ezeket mégsem szeretnéd megtenni, (kétlem) akkor ingyen nem hirdetsz be valahol minket?

Gecckopé 2008.10.29. 12:46:37

Kösz Pali, javítottam, most megnéztem én is az Edda honlapján.. no arról is beszélhetnénk egy-két keresetlen mondatot, de inkább nem..:))
süti beállítások módosítása