Tintahal Design

Van-e? kúr Párizsban

2011. április 20. - Gecckopé

Azt kell mondjam, jó a Szeremley Huba féle Muscat Ottonel de csak némi kénpárolgási szabadesés után. Igazából persze egy furcsa kérdés feltétele (s a felette való lamentálás) sarkallt eme bejegyzés megírására. Előjött már párszor a téma némi sör mellett is, de megfejtésnek betudható választ nem sikerült még tudástarisznyámba gyűjtenem. Sajnos. Tehát. Létezik-e az a jelenség, hogy valaki munkájában teljesen más személyiség legyen mint a hétköznapi életben? (Nem az Elvis imitátorokra gondolok persze.) Tehát hogy olyan szinten különítse el a hivatali és a privát énjét, hogy az nagyon durván szembeszökjön az avatatlan primőrpalacsinták (mi) számára is, és a két én oly szembenálló legyen egymással mint Szépalmási prof. és Krapulax, vagy egy kevésbé ismert példát hozva Batman és Joker/Twoface/Pingvin stb...
Meglátásom szerint ilyen egyszerűen nem létezhet, a probléma abból adódik, hogy mégis már a harmadik ilyen esettel találkozom. (No idehoztam azt a gigaropit a konyhaszekrényből, mert szálanként szaladgálni érte elég béna.) Persze ez nagyrészt - onlájn ügynökség révén - emaileken és telefonon csapódik le. Ugye ha jön a levél a "debénavagy, hogylehetszilyenhülye, nemmegmondtamhogy" szöveggel, majd telefonba a "ti vagytok a kedvenceim, nagyon szeretünk titeket, gyertek hozzánk" mondatokkal folytatódik a dolog, akkor elgondolkozik az emberfiaborja, hogy most akkor mi van?
Én itt tartok... valaki tovább jutott ennél? Illetve továbbmentem, de azt nem közlöm, hátha valaki(mi) magára ismer! :)))
(fogy a ropi, fogy a bor, aszittem a ropi szezámmagos, de csak iszonyatnagy sódarabok vannak rajta.. ij.)
tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom hogy:
https://www.youtube.com/watch?v=fCKuXMM1fqU (mind a 2426 megnéző én voltam :)))

volt ennek értelme?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tintahaldesign.blog.hu/api/trackback/id/tr192843723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gecckopé 2011.04.22. 14:17:19

kidobtam a csomagot, a tököm sem tudja...

dr. bíbic14 2011.04.24. 16:08:34

ejj. nógrádi volt pár éve az all time best a rockrandiban. anélkül nem volt jó parti sosem.

Gecckopé 2011.04.24. 23:42:17

van itthon egy pár csomag, kell? csak az nem olyan hosszú..:))))))....
süti beállítások módosítása