Tintahal Design

Telik a múlik

2011. április 25. - Gecckopé

Mer' van aki tényleg krisztusi korba lép 10 perc múlva, nem úgy mint az egyszeri ostoba májvalégy (én)... Janis Joplin, Jimy Hendrix, Jim Morrison, és most Bali a bajai betétdal is! No reméljük neki nem lesz olyan hirtelen végszakadása mint előbb emlegetett pályatársainak, hisz 1 és 3/4 gyermek apjaként, cégünk vasbeton keménységű, mégis bársonypuha trubadúrjaként, a dél-alföldi régió legjobb pontybaoltott excelértő grafikusaként, illetve kocsmárosként is még sok sok szükség van reá! Hajrá Bidi és így tovább! Csütörtök sör?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://tintahaldesign.blog.hu/api/trackback/id/tr212855305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. bíbic14 2011.04.26. 11:24:29

ejjj Peti, ez a sapi kell tertmészetesen!!! köszönöm apró kis örömódádat, remélem télleg nem én vagyok Jimi Hendrix, de néha, ha sokat iszom úgy hallom, mintha én is úgy gitároznék.

Gecckopé 2011.04.26. 12:12:34

őőőő.. asszem ezt nem akartam mégsem tudni..:) bocs..

fokaorr 2011.04.26. 14:04:24

a mindenit, Balázs sok bódottágot!
a pontybaoltott excelkirály egy rozmárban kristályosodik ki?

nemhogy dolgoznátok!

Gecckopé 2011.04.26. 17:33:20

ezen gondolkodtam délelőtt, hogy milyen király, hogy Menyéttel Balit már 5ezer éve kis rozmárpofának hívjuk, erre önbeteljesítő módon leköltözik Bajára, ahol mit lehet enni? És a rozmár mit szeret enni?... hát ennyit erről....
Itt is jelzem, nehogy valaki bekavarodjon: sör=péntek!

fokaorr 2011.04.27. 13:28:45

o jaj, meggornyedek ervelesed sulya alatt!
pentek=sor!

dr. bíbic14 2011.04.27. 17:42:23

köszi Phaál! péntek = sör, rozmár nincs haltól lassan herótom van. télleg sok minden hétvégén a halászlé és bármennyire szeretem legutóbb már abszolút nem is kívántam. inkébb egy jó pofa rozmár sör.
süti beállítások módosítása