Tintahal Design

Tavaszi fáradtság

2009. március 03. - Gecckopé

Legalábbis foghatnánk erre is mostanában fennálló inaktív viszonyunkat saját blogunkhoz. De persze tetszhalott állapotunk csak látszólagos, hisz dolgozunk mint a megvadult hódok, építgetjük designgátjainkat, hogy a nagy recesszióban csendesvízként folydogáló megrendelősereg fennakadjon rajtuk. A dolog működik, panaszra nincs okunk, blogra nincs időnk. A munkahegyek örömére azonban holnap oridzsinális kínai étteremben fogunk mulatni, s belevetjük magunkat a kínai kulinária zhengjiaoval bélelt bugyraiba, cégköltségen! Későbbi esetleges hiányunk a blogon valószínűleg erre lesz visszavezethető. Addigis míg értelmes bejegyzés íródik ide nézegessétek ezt a kis érdekességet! Plusz egy nagyon nyögvenyelősen készülő logóterv is csak a látvány miatt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tintahaldesign.blog.hu/api/trackback/id/tr10978221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fokaorr 2009.03.04. 10:43:00

Wang mester legyen velunk :)

Gecckopé 2009.03.05. 11:01:09

Itt is gratulálok a nagyszerű mentőakciódhoz, Fóka! Ha a kungfu ilyen erőt és mindent legyűrő akaratot ad, akárcsak a Puffin lekvár, akkor lehet, hogy minden viszolygásom ellenére én is rászokok ;)

fokaorr 2009.03.06. 00:09:18

beirtam valamit, de idejeben kitoroltem, annyira szar volt:))

natessek, ezis a kungfu meg az erosebb cucc hatasa biztos

Gecckopé 2009.03.06. 12:19:58

Óóóó ezek szerint a Kung-Fu önfegyelemre is tanít! Kemény pia!

Gecckopé 2009.03.09. 10:12:32

Ja egyébként a www.tikinaiak.hu oldalon mindenki megtekintheti szecsuáni élményeinket, kacsákkal, bárányokkal és a monstre algával! :)

dr. bíbic14 2009.03.10. 20:32:14

Én megtekintettem! Kösz Peti! Ha nem szólsz akkor sohasem tudom meg milyen jó volt a kaja és milyen finom volt az alga!

Gecckopé 2009.03.10. 20:36:04

Bali! Tudom, kicsit túl elbizakodott vagyok, de bízom benne, hogy nem csak te, és nem csak a vacsorán materiálisan résztvevő emberkék olvassák el ezt a blogot! :)

Pókkéz · http://superscript.extra.hu 2009.03.10. 21:53:32

Igazából a vacsorátok után kicsit többet szerettem volna kérdezni arról, hogy mit sikerült összeállítani az ott szerzett élményekből... (Végre bejegyzés, sokszor lukra futottam)

dr. bíbic14 2009.03.15. 21:48:07

@Pókkéz: szóval csekkelni lehet a tikinaiak.hu-t

Nem mondhatni hogy időben válaszoltam. De sebaj.

dr. bíbic14 2009.03.15. 21:49:16

Éljen Petőfi Sándor!
süti beállítások módosítása