Tintahal Design

A sokkerekű massza napja

2009. április 19. - dr. bíbic14

Ma van ugye a kritikus massza napja, avagy a kritikus tömeg hömpelyeg a körúton gondolom sok szájtekerővel és hőssel. Tudja minden kicsi s nagy, hogy Thalak bicajosok, én pedig nem is tudom, hogy voltam-e masszon valaha /de tudom, nem voltam, vagy egyszer először, de lehat, hogy az Matáv székház előtti piknikezés volt, semmire nem emlékszem a múltból/. Ti voltatok többi csápok? És pókkéz te? Ez most akkor rossz? Nem vállalunk társadalmi felelősséget, pedig egy évben mi aztán nagyon sokat tekerünk? És még balesetünk is volt /persze csak nekem mert ostoba vagyok/?

Pedig múltkor az egyik felkapott rom-italozó egységben /bicajjal mentünk/ kiszámoltuk /nem én mert én nem tudok/, hogy napi 45-50 km-t tekerünk /persze mínusz mínusz, eső, meg, latyak szóval inkább nyár meg tavasz meg ősz/, ami azt hittem sok, erre pókkéz fénykorában 2500 km-t ment egy évben. Persze, neki drága a bicaja, ezért le kell kerékpároznia a bérlet árát, amit egyébként havonta meg kellene venni /ez még kb. 50 évet vesz igénybe :)/, szóval nem ér a neve.  

Na mindegy, így vagy úgy, a városi kerékpározás egyébként jó dolog, emberléptékű veszélykeresés a mindennapokban, vagy veszélyes léptékű emberkeresés minden nap, vagy minden ember megkeresése naponta veszélyes lépés... ööö... szóval, mivel nem vagyok ott most mert ezt írom itt, csak azt akarom tudatni mindenkivel, hogy bicajozzon apraja és nagyja és ki merre lát, mert akkor jó lesz a fáknak.

Szigetbérletet meg nehogy elfelejtsük megvenni, mert még két hét van rá! Már porolom a vietnami kalapom, kösz Pali!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tintahaldesign.blog.hu/api/trackback/id/tr231074795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fokaorr 2009.04.20. 17:38:53

Vietnami siprol meg ne feledkezz!
A kalap amugy sokat bir, gyerek "behorpasztotta" parszor, de meg tartja magat

dr. bíbic14 2009.04.20. 18:16:28

Nekem nincs is sípom. Vagy csak elvesztettem?

Gecckopé 2009.04.20. 18:59:32

Bíbic te ittál? Azt látom, hogy a múltkor eleget mert én mondtam, hogy én 2500 per év de Pókkéz meg 12.000! (vagy húsz? mindenesetre nagyonsok!) Szal figyelmezzélmár! :) ODA!

dr. bíbic14 2009.04.20. 19:03:57

12.000 ? ? hol van ilyenkor pókkéz

Gecckopé 2009.04.20. 19:11:12

A kritikál masszon, hol lenne!?!?!!

dr. bíbic14 2009.04.20. 19:17:50

soká elhúzódik a menet. kijevet hagyhatták el most épp.

fokaorr 2009.04.20. 23:13:03

neba!
sipot is nem? ragcsalo baratunk hogy emlekszik?

pokkeznek 12zer az ugy, hogy abban 80ezer meter szintkulonbseg is bennevolt

nektek meg 3meter :)
süti beállítások módosítása