Tintahal Design

Testnevelés

2009. április 28. - dr. bíbic14

Blogunk első testnevelési tanácsadása:

NE ugorj le soha a félemeletről mert eltörhet a bokád!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tintahaldesign.blog.hu/api/trackback/id/tr131091307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gecckopé 2009.04.28. 19:20:50

Egyébként mi az a félemelet?

fokaorr 2009.04.29. 11:46:24

ko kop kop

gyerekkoromban emlekeim szerint enyhen magasabb helyekrol is leugrottam, nem tort el semmim

kesobb magasabb helyekrol estem le, nem tort el semmim (fej, ful osszevarva szevasztok)

persze mostmar vigyazok magamra (ertsd: 12meteres vizezesesbol lecsuszas belefer)!

Bibic, kinek a bokaja, vagy ez csak altalanos tanacsadas volt?

G: A felemelet csak legenda, testnevelotanarok talaltak ki

dr. bíbic14 2009.04.30. 21:35:07

herr fóka! senkinek a bokája csak azért írtam, nehogy valaki így járjon! nagyon eltűntél, sok a meló?

dr. bíbic14 2009.04.30. 21:53:24

ú basszameg kikerült egy kép rólam!

fokaorr 2009.05.02. 00:31:20

@bíbic14:
felbetegre aggodtuk magunkat, hogy netan eltorted a bokad!

a het tenyleg suru volt, de jovoheten esetleg egy szabadteri sort ossze lehetne hozni

majus1 alkamlaval ettem egy par gumicukrot (beka, teknos, ilyenek),
ja meg egy kis vattacukrot is kaptam

biztos mert jo voltam
süti beállítások módosítása