Tintahal Design

El Culto de la Avaricia

2009. augusztus 09. - dr. bíbic14

Ez lehetne egy riposzt poszt, de nem lesz az, a Metallica mágnese igenis jó csak szokni kell.

Három hétig leszek kvázi egyedül itthon, ami jó lelki gyakorlat lesz, valamint elcseszett időtöltés magammal, aki "mint azt mindannyian tudjuk", nem a legjobb társaság. Ezért is osztom meg fájdalmas önközösségemet Menyéttel a Szigeten, ezért kérek mindenkit, hogy senki ne zavarjon Ármin van Bűren alatt mert pellengérre állítok valakit, vagy ami még rosszabb: nem! Egyébként itt szeretném felhívni mindenki figyelmét, hogy az idei Sziget-sirámokat ismét le lehet porolni én már végig is gondoltam, hogy mi lesz a baj, illetve mi volt a baj és persze mi a baj a Szigettel. Tehát:
- hogy kevés a metál,
- hogy elkurvult a sziget, bezzeg 1458-ban még csak páran voltunk PUF-on!
- hogy sok az ismeretlen külföldi fellépő
- hogy szarul van hangosítva a Nagyszínpad
- hogy ezredszerre van itt a Prodigy, a Toten Hosen, na és a Kispál
- hogy Sziámi fellép a Nagyszínpadon?!?!?!?!?!?!?!?
- hogy nincs színvonalas külföldi fellépő bezzeg a #&>#@-on fellép a &@#&@{ (persze a &@#&@{ az ismert Univerzum legjobb metálzenekara)
- hogy zeng egész Óbuda a metáltól (ami nincs)
- hogy halk az egész metálsátor (ami nincs)
- hogy drága a sör
- hogy hihetetlen mennyien vannak, miért nincsenek ezek az emberek a Volton (vagy Óbudán vagy a metálsátorban :))
- hogy kilóméteres a sor a pultoknál
- hogy a Nullszaldó Gerendai megint jól megszedte magát rajtunk
- hogy a napijegy 345.3.4535234.23452345 forint!
- hogy nem indul HÉV Szentendre felé hajnal 3kor!
satöbbi....

Egyébként munka van, bármennyire is süt a Nap és úgy tűnik tombol a nyár, mi küzdünk a pixelekkel és vektorokkal, de nem torokkal, hanem kézzel... Na mindegy mielőtt elkanyarodnánk sikamlósabb témák felé, abba is hagyom ezt az egészet. Mer' se vége se hamva. És hallgassatok Wo Fat-et mert az ilyenkor is jó http://www.myspace.com/wofat Na például ők sem lépnek fel a Szigeten pedig beírtam a kívánsággépbe, nem igaz, hogy nem lehett őket elhívni! Kurvaélet Karcsi, mongyá' le!
 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://tintahaldesign.blog.hu/api/trackback/id/tr901297707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gecckopé 2009.08.09. 17:43:26

A címhez: i Azvédó..
egyébként nem olvastam végig mert nagyon sok egyforma kezdetű sor volt ami kinyomta a szemem.. bocs..:)
A mostani sziget nagyon szar már most! Ennyire rossz még sosem volt, de vigasztalásul egyre csak rosszabb lesz, egy foshegy, egy miniatűr mákoslepény, nincs rá szó, hogy mennyire rossz ez a sziget.. ennyire rosszul még nem is éreztem magam máshol mint most a szigeten! Fujj! Le a szigettel le a gerendákkal, induljon a banzáj, essen szét a bakterház!

Gecckopé 2009.08.09. 17:49:13

Ja és azt nem mondtam, hogy rossz a halálmágnes, csak azt, hogy letorrentáltuk.. te tök! :)... Remélem felszívódsz te is a szigeten mint a metálsátor! te! Olyan időjárás lesz, hogy a szigetelők elszigetelődnek egymástól és szigetelt szigetlétben szisztematizálódnak szarásig sárszigetek szadista szarkómáin szenderegve. Mi van? Mit adtak nekünk a rómaiak? A szigetet? Hát nem! Aquincum-ot!... abbahagy

fokaorr 2009.08.09. 18:20:55

szigethez fuzom, en elomelegitettem hetvegen... valami vadaszhazban voltunk akarhol, de kva jo volt (a hely az ido a tarsasag es a pia is)

kiderult hogy karaoke eseteben mindenkinek fa hangja van , es nem engedtek nekem, hogy ejfelkor megvakuzzam a verlovat

de ebbol is tanultam am

hetfon remelem osszefutunk:)

Gecckopé 2009.08.09. 19:18:41

vérló? None! Kit evett meg? Vagy kinek harapta szét a verőerét? Vagy legalább valami? A horror vakui...

fokaorr 2009.08.10. 09:41:16

mit nem lehet ezen erteni?
baz de korlatoltak vagytok :)

Gecckopé 2009.08.10. 09:47:07

én értem, csak milyen? és hol van róla a fot? ó? Vagy csak akkor vérlovasodott be ha szembevakuztad? volna? ost? oba? ma?

fokaorr 2009.08.10. 12:05:32

Egy verlorol van fotom, 9evvel ezelottrol gorogorszagbol... alig usztam meg hogy lefotoztam, pedig egy apartman 2. emeleterol fotoztam!

bibic, kulonleges tehetseg, egy latnokfenomen vagy!
Igy elore latni, hogy azt mondjak nem lesz nyereseges a sziget!
de ilyet! orulet! tenyleg megmondtad!
:)

dr. bíbic14 2009.08.10. 16:20:09

ja és a látnoki képességekről: index.hu/kultur/zene/fesztival/2009/08/10/hiszekegy_metalban/

olvassátok a hozzászólókat :)

fokaorr 2009.08.11. 09:27:21

hat 10ert en sem kuzdok erte, hogy nagyon kimenjek
a tankcsapda jubileum zeneileg jo volt, de azert jubilalhattak volna latvanyosabban is
a vegen ellottek egyetlen tuzijatekot , lehet hogy az is partizan akcio volt...

ja es en beszoltam valakinek, ezert meg akartak verni, majd elmeselem :)))

dr. bíbic14 2009.08.11. 09:34:03

a tankcsapda zeneileg jó volt? :):):) túl sokat mondjuk nem hibázhattak... miután 1000 koncertjükön voltunk már nem Pali? Mi történt a beszólással írd már meg! Ja és láttad az új feature-t az időjárásról jobb oldalt ezen a blogon?

fokaorr 2009.08.11. 09:40:58

zsir, eloszor azt olvastam, hogy idogep.hu :))

ja megirom

Gecckopé 2009.08.11. 11:53:34

Nálam az időgépben villog a Balcsi.. ez bug vagy fícsör, vagy egy megavihar? Vagy az elektromos angolnák edzenek az éjszakára? Apámékat nem érem el pedig pont ott vannak.. lehet hogy áramütést szenvedtek.. kicsit izgulok..

Ja csak úgy mellékesen lemagyarítottam a Thunderbird-öt.. az új név: Tündérbőr... de ez nemtom hogy jött ide.. :)

fokaorr 2009.08.11. 12:24:58

tenyleg villog
amugy egesz nyomaszto ez az idogepes kep
3 masodperces osszehuzodasok, ez nagyon kozel van :)))

kicserelhetnetek egy sajatra a kepet
tintahal kepes villamos szines szagos...

tunderbor zsir!

dr. bíbic14 2009.08.12. 09:06:00

tündérbőr télleg jó. legutóbb efotton a kispálék hülyéskedtek ezzel, van valamelyik daluk ami hasonlít az ac/dc thunderjére (a gitáros rész), csak ők amikor ez a rész érkezett el a számban mondták, hogy "tündér"! De a név abszolút jó!

dr. bíbic14 2009.08.12. 09:07:01

Igen a villogás sárgajelzést jelent a Balcsi körül, ha pirosan villog na akkor télleg hívd fel apádékat, nehogy behajózzanak....

Gecckopé 2009.08.12. 11:33:36

banyek, télleg! Most megnéztem nagyban is... Amellett, hogy szép amellett még látszik is, hogy a parton villog a viharjelző rendszer..:) kúl! Éljen az időgép! És tegnap volt piros is, csak már nem akartam borzolni a kedélyeket..

dr. bíbic14 2009.08.12. 11:40:22

úúúúúú piros? egébként szerintem bárki bármit mond ez az animáció rendben van, okos gyerekek csinálhatták.

dr. bíbic14 2009.08.24. 09:55:08

Ja indult HÉV hajnal 3kor Szentendrére. (3.13-kor). Ezúton is köszönöm a békávénak, hogy gondolt rám, ugyanis rajtam kívül lófasz sem utazott legalábbis azon az egy napon amikor hévvel mentem haza. Respect!
süti beállítások módosítása