A fenti kijelentés sokszor, illetve többször hangzik el mint kellene. Most tisztázzuk ezt a kérdést örökre ok? A jó reklám nem vicces. A jó reklám elad. Mint az OMO liposzómái annak idején, mint a Danone bifidusa a közelmúltból. Ennyi.
A vicces, kurvajó zenéjű, klipszerű, Guy Ritchie-s stílusú stb. nem garancia arra, hogy megveszem a reklámozott tejfölt. És akkor csak a tévéről beszéltünk. Mert persze azért egy kampány nem csak tévéből áll, sőt. Aztán van olyan, hogy célközönség. Nem tetszik a Medvesajt műcsaládja? Na és? Annak akinek kell, hogy tetszen tetszik csak le kell menni a szolgálati Audival a zemberek közé és beszélgetni kell velük 5 percet. Na ugye. Tehát közelítsünk professzionálisan a kérdéshez, mert bár ez is egy olyan téma mint a foci vagy a politika (ld.: 10.000.000 szakértő országa), azért legalább ezen blog 4 olvasója terjeszthetné ezt a gondolatot.
Többek között azért nem olvasunk Kreatívot vagy bármilyen marketinggel foglalkozó szaklapot mert pl. van vélemény rovat, ami a fentiek alapján osztályoz, ítél, nyilatkoztat. Ki. Ezt üzenjük a terjesztő cégnek is, akiknél képtelenség lemondani ezen nívós szaklapot, pedig minden vallás idevonatkozó istene látja lelkeünket, minden létező kommunikációs eszközön megpróbáltuk*
* na jó a blog kimaradt. Eddig.